2010. december 25., szombat

Itt van a tél ...

Nem is tudom mit írjak az angliai télről. Azt mondják a legdurvább tél mostanában, de eddig a legkevesebb -9 fok volt átlagban 0 fok körül van a hőmérséklet. De itt minden meghal nem mennek a buszok, vonatok, repülők. Érdekesek, nincs hóeltakarítás, nincs semmi. ha mennének a hótolók, mint otthon Magyarországon, akkor itt nem lenne semmi gond, de nem, ezért szenvednek. :)
Vezetni hóba egyáltalán nem tudnak. :)
Most itthon vagyok karácsony van. Kicsit legalább pihenek, mert eddig elég sokat dolgoztam.
Már megvan minden papírom, de ezt már írtam.
Végre kötöttem biztosítást a kocsimra. Nem volt olcsó, de még kifizethető. Éves szinten 1300 font volt.
Szép mi egy 800 fontos autóra 1300 fontos biztosítás, de jövőre jobb lesz. Igaz akkor sem annyi mint otthon most az otthoni autómra fogok fizetni éves szinten 20 ezer forintot :) De hát ez itt van az meg otthon.
tegnap 24-én még nagyban estig nyitva voltak a boltok, ma van csak szünet és holnap már indul a boxing day, a nagy bevásárlási roham. Mindent olcsóbban meg lehet venni. :) Tömeg lesz az utakon.
Mi is megnézzük, mert az egyik lakótársam fényképezőgépet szeretne, engem meg érdekel a dolog így megnézzük, milyen lesz a nyüzsi :)
Majd még írok,
mindenkinek kellemes ünnepeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése