2010. december 26., vasárnap

Majdnem elfelejtettem

Amikor megkötöttük a biztosítást elmentünk Basingstokeba. Ez egy 'kis' város 90 ezer körüli lakos. Nagyon kis helyes hely. Az ottani bevásárlóközpontba készültek ezek a képek.

Már szeptember végén október elején elkezdődnek a készülődések.
Mint látszik semmi különbség az otthoni felhajtástól. Hasonló minden, csak az nem hogy itt ha elkölt az ember 100 fontot akkor tartalmas és sok ajándékot tud venni.
Majd ma hazajövünk a vásárlás után mesélek mi volt. Még én sem tudom mire számíthatok. :)
A munkahelyemen a DHL-ben volt karácsonyi tombola, igaz nem nyertünk semmit, de összegyűjtöttünk egy csomó pénzt az egyik helyi iskolának.
Még töltök fel pár képet amiket készítettem. Igaz csak a telefonommal, de azért nem rosszak.
Itt van egy Közlekedési Múzeum is ami, nagyon jó, még nem voltam, de majd megnézem.
A hiper Tesco olyan mint otthon, de néha lehet érdekes járműveket is látni az utakon 4 fokos hőmérsékletben. :)


A 2012-es olimpia egyik helyszíne. Labdarúgó mérkőzések lesznek itt majd.
Az utazó vidámpark itt sem ismeretlen :)

A megérkezésem utáni első reggel az apartman szobám ajtajából :)


Most indulunk a nyüzsibe :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Ezt a szállást, ami a képeken van a team support intézte? Hanyan laktok egy lakasban? Én is veluk akarok kimenni, de nekem gyanusan olcso a szállás amit kinalnak...49font/het egy single roomért... Félek, nehogy egy munkásszállón kössek ki vmi 20 lett állattal :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Megtudnád mondani milyen a szállás amit a team supp. szerzett nektek? Hanyan laktok benne? Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Látom már nem írod a blogot.. de néhány hét múlva készülnék ki a párommal a team support segítségével.. Ezekszerint érdemes nekivágni??!!! Sok rosszat hallottunk már róla.. azért félek picit.

    VálaszTörlés